Saturday.

Alltså, dagen på jobbet. Helt sinnessjukt varmt att jobba i ett växthus på sommaren & så funkar inte ac heller.. Har typ dött omvartannat & det har varit galet mycket folk hela dagen.. Kom ifrån jobbet fem i halv fem, in o köpte myggjagar maskin till födelsedagsbarnet, hem o duschade, bytte om o iväg till rånäs.. Massa god mat och all fin släkt! Supermys!! Haft en jätte jätte bra kväll & så är klockan alldeles för mycket igen, några timmars sömn & så en hel dag på jobbet igen & sen iväg på morsdag firande.. Min andra morsdag, så galet att jag faktiskt är mamma svårt o fatta än idag, och vi bara längtar ihjäl oss tills vissa kommande saker!! 

Får se om min ( lilla ) kille väcker mig med frukost på sängen imorgon.. Vore ju underbart!! Eller åtminstone ger mig sovmorgon. Min mobil dog tidigt ikväll & vad skönt det var utan den tills nu, inte ett dugg intresserad av att kolla igenom allt jag säkert missat på instagram heller haha, så sjukt men sant ! Nä godnatt! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0