This day.

Vi mötte upp Sandra, Nelli, Angelica & Alvar för lunch & lite shopping.. Sen åkte vi till jobbet o hämtade sommar schemat, alltså vill inte vara utan mina killar.. Sen åkte vi hem, jag planterade blommor, skurade hela huset & Noel sov i bilen.. Pappan kom hem redan vid efter två och Noel sov i nästan 3 timmar.. Sen åkte vi o köpte en bänk till hallen, och imorgon ska jag beställa en steghylla & sen är det bara 1 möbel kvar, jag har ju sån beslutsångest.. den vi vill ha kommer isåfall 10 juli, inte alls kul men det andra alternativet kikade vi på på Mio idag o det var inte alls så vi tänkt så den går Bort! Vill bara få iordning överallt nu.. 
 
Äsch nog om det, har påbörjat ett nytt målar projekt & blir nog klar imorgon så ni får se.. La mig i ett bad och somnade och nu är jag jätte pigg.. Men måste sova för Noels nätter är långt ifrån okej just nu.. Godnatt. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0