Måndag

Måndag igen, vill redan ha fredag,. Igår fotade jag ett väldigt fint dop, många tårar rann hos många och sen god mat & fika. Sen hämtade jag min lilla hockey kille som bara vill spela hockey just nu, pappan är väldigt lycklig iaf.. Och så kikade vi på pappans match, vinst igen & nu väntar 3 bortamatcher tråkigt nog. 
Sen till rånäs för farsdag middag, sen sov lilleman i sin säng till halv två o kom gåendes in till oss.. Fick väcka honom halv nio idag för o hinna till dagis.. Idag hade han knappt tid att vinka hejdå så det var skönt! Efter jobbet måste jag tvätta, säkert 5 maskiner väntat ursch! Så tråkigt! Men tack gode Gud för torktumlare! Pappan har träning i vanlig ordning ikväll! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0