Min kärlek

Vi gick ut i hopp om att regnet äntligen slutat falla, men nää rätt blöta blev vi.. Sen kom pappan o vi åkte iväg o köpte lite ute belysning o annat.. Sen trönade pappan o vi myste hemma.. Har försökt bestämma mig för julkort men näääää, får sån beslutsångest.. Vill ju helst klippa o klistra själv men vet inte hur jag vill ha dom heller så ja.. Sen har vi kikat idol & Sune i Grekland.. Ska snart lägga mig, ska ju jobba imorgon men som alltid då är jag inte trött.. Så mycket saker som behövs fixas också, blä har ingen motivation alls..

Nu började robocop så fastnar väl framför den också haha. Fabian sover bredvid i soffan.. Trevligt sällskap.. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0