Söndag.

Godmorgon. Väldigt trött idag, inte så konstigt med tanke på gårdagen.. Hade en sååå bra kväll igår, halv åtta hos mig! Så mysig o perfekt kväll! Dom åkte vid två o strax efter kom mina killar hem.. 
Idag vaknar vi till SNÖ, jag är sååå lycklig! Första advent till ära! Jag skulle ha gjort en paket kalender till Noel, dvs 24 julklappar med har inte vart iväg o handlat till det så tråkigt.. Men o andra sidan fattar han ju inte det nu så vi väntar ett år.. Han får desto fleeeeer på julafton istället, vet inte hur många jag slagit in o FLEEER kvar haha! Att jag alltid håller på med dom här jäkla klapparna! 

Idag ska vi fira Alvar som blev 1 i fredags, alla kompisar så mys vi ses så sällan nu när vissa jobbar.. Sen ska vi åka till hägernäs & kolla på pappans match., ändå borta matchen vi åker på, nära o bra! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0