Söndag.

Jobb igår, på kvällen firade vi mormors födelsedag.. & hälsade på morfar såklart på kyrkogården.. Väl hemma vid halv elva somnade vi & imorse gick jag upp halv sju för o duscha o sen kröp jag ner till killarna igen innan pappan åkte på hockey halv åtta, och kommer hem typ 10 ikväll, älskar det.. Så Noel ska vara med morfar idag, precis lämnar honom så ska tillbaka till Norrtälje o jobba o sen hämta hem honom igen vid halv fem.. Alltså hur sjukt är det inte att jag skulle vilja lägga mig o gråta över att inte få träffa honom på två dagar? Sova utan mina båda killar, fyfan!! Vill bara att det ska vara över nu tack!  Kämpa på! 

Imorgon är det jobb igen & Sen ett tandläkarbesök på em.. Något jag också hatar!! Fyyyyy! 

Idag fyller min fina vän & världens bästa gudmor år, grattis vårt hjärta! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0