Våra hjärtan.

Jag har skrivit om varje vecka sen vi plussade, vet inte om jag ska publicera allt här o fortsätta skrivandet här.. Sjukt ointressant o jobbig läsning kanske. Vi får se. 

Vi har blivit tillbaka flyttade två gånger, jag gjorde ett UL här i Norrtälje i samband med ett läkarbesök för starkare må illa tabletter eftersom vi ligger i risken för tvillingar, då blev jag flyttat tillbaka 5 dagar.. Jag har ju trott hela tiden att vi är två veckor bakåt eller framåt hur man ser det.. Och så igår på RUL så blev vi flyttade yttligare så tillbaka till vecka 17 (16+4) 

Vilket vi är glada för, känns skönt med två månader emellan födelsedagarna..men det känns som jag varit i vecka 17 i en evighet.. Vi ska tillbaka om två veckor för ett nytt UL då bebisen är så liten fortfarande o dom gärna vill mäta o titta när den växt på sig.. 

Vi ville inte veta kön den här gången o tur att vi sa till för vi fick titta bort för den visade väldigt tydligt var det var haha.  Det är verkligen natt & dag i jämförelse med Noel, ingenting är likadant, inte ens magformen.. Hoppas att mitt mående iaf vänder snart! 

Här har vi iaf våran stora kille & vårat lilla hjärta! Så sjukt.. Visst är dom lika? Haha 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, klart du ska lägga ut det och fortsätta skriva här! Himla kul att läsa ju! 😃

2014-11-29 @ 14:11:28
Postat av: Izeta

Åh vad roligt att höra!! Grattis!

2014-11-29 @ 20:37:53
Postat av: Jennifer L

Håller med! Lägg ut :D
Så mysigt att läsa :)

2014-11-30 @ 07:50:06

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0