Badrum

Idag började dom riva sovrummet " vårat garderobsrum" den inbyggda garderoben var mögel angripen o jätte blöt så kommer inte sparas, så återstår o se om vi sätter in en ny eller bara bygger en låda vid vatten utkastarn.. Isåfall är ju det rummet ett ultimat barnrum, bara pga av den fula inbyggda garderoben ville jag inte att Noel skulle bo där haha, Fabian kommer bli galen om jag vill flytta garderoben till det fjärde " tomma" rummet.. 

Vi måste iaf bestämma oss för kakel, möbler blandare ho mm.. Hittade den här helt underbara blandare i rosé igår  o ja, jag är KÄR i den.. Men nu hittar jag ju ingen takdusch i det.. Ursch har sån beslutsångest gällande allt i princip ! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0