Kreta!

Flygresan gick över förväntan, jätte nöjd i starten fast väldigt trött så efter 1 timme blev han ledsen men somnade sen i min famn.. Vi hade turen att det fanns en del platser kvar på planet så vi fick ett extra säte så Noel kunde ligga o sova.. Sen fick vi väcka honom lagom till landning.. Vi va framme halv två o då somnade vi direkt.. Igår spanade vi in området efter frukosten, sen badade Noel o morfar, poolen är typ 20 grader?!? Och havet som är betydligt varmare har bad förbud, helt galna vågor.. Sen sov Noel 1,5 timme o vi passade på att sola, sjukt varmt o såklart lite brända idag.. Sen middag, och så var det show som Noel älskade, han dansade på scenen och kramade guiderna o high fivade haha! Våran lilla charmör!! Idag är vädret sämre, vi gick in till platanias imorse o sen har Noel badat och jag benen, perfekt med barn pool! Nu sover han sen 3 timmar tillbaka, helt slut men borde vakna snart.. Jag tänkte gå o duscha o fixa mig tidigt idag så ska vi gå ner till stranden o förhoppningsvis få se solnedgången ! Imorgon ska vi hyra bil i 3 dagar o bla åka till en fantastisk strand.. Ja jag vill aldrig åka hem! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0