Måndag.

Jag ligger vaken i sängen, Noel snusar bredvid o jag känner mig små sur över att gå upp tio i sju o inte veta när byggarn kommer, men man vill ju heller inte gärna bli väckt av honom haha. Men jag hade ju hellre sovit vidare hos mitt lilla hjärta, men men. 

Igår hade vi en mys morgon med helg frukost & film efteråt.. Sen somnade plutti o vi kikade på en till film.. Sen åkte vi till basse o Carolina o Sofie o Dennis kom dit också.. Sen lämnade vi pappan på spc, åkte hem o fick i Noel lite mat han äter såå dåligt just nu så det blir mest frukt tyvär, även på dagis. Sen åkte vi in till matchen o Noel somnade i bilen och hör o häpna Sov vidare i vagnen.. Det händer ju aldrig längre, så han vaknade till tredje perioden jätte glad men efter typ halva kom han nog på att han fortfarande var jätte trött o då dög typ inget.. 

Sen hem o åt sallad, o kikade på film o sen hoppade vi i sängen hela familjen.. Vaknade till av ovädret inatt o Fab va tydligen vaken länge o det var helt galet.. Nä tycker det kan få vara fina frost dagar med sol nu, solen har man ju inte sett på ett tag? Idag jobb o dagis i vanlig ordning.. Vill bara att dom blir klara här NUU, är redan less haha! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0