Måndag.

Vädret blev ju skit igår så ingen fotografering, vi degade verkligen hemma hela dagen.. Jag duschade på morgonen, hoppade i morgonrocken o tog av den när vi gick o la oss på kvällen.. När Noel sov, gjorde Fab massa nytta på tomten o jag bakade.. Sen la vi oss i soffan o kikade på Kalle Blomqvist, sen kom Noel gåendes från sängen.. Sen åt vi tacos o kollade på Zlatan dokumentären vi missadenär vi var utomlands, sen Sverige.. Idag va Noel tillbaka på dagis igen.. Efter jobbet hämtade jag honom o så åkte vi o handlade.. Nu har vi gjort hemmagjord pizza, så gott o mycket fräschare än köpt.. Fab har åkt på träning o vi ska baka lite till o sen ligga o mysa till en film, tingeling & piratfen! Inte mig emot! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0