Söndag.

Jag blev jätte dålig igår, fick migrän o kände mig helt slut.. Så vilade till sista sekund innan vi var tvugna o åka.. Jätte mysigt dop med massa gott fika! 

Jag ligger vaken, killarna sover tungt bredvid.. Känner att jag vill gå upp o tända ljus, baka massa gott och pyssla! Skulle verkligen kunna tänka mig o hoppa fram till första advent nu, jag längtar ihjäl mig efter vårt första julfirande i vårt HUS. i år ska vi ha en stor maffig kungsgran, med silver & rött. Om jag inte hinner ändra mig. Åh !! 

Idag ska jag fota våra små huliganer, det är ganska precis ett år sedan så ska bli jätte kul o ha bilder från i år också! Hoppas solen kommer fram annars blir mitt foto hjärta mindre glatt. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0