Torsdag.

Supermys dag igår, först jobb, sen lunch med Sofie, Louise & Filippa.. Sen hämtade jag lilleman, o strax efter kom pappan o vi åkte till Noels farmor o firade henne.. Middag & fika. Sen åkte grabbarna på träning så vi gick ut o lekte, nya favoriten är åka rutschkana på mage 🙈 man lär sig mycket på dagis helt klart. 
Sen åkte vi o handlade med Carolina o sen lämnade vi henne o åkte hem, Noel somnade 8 o kvart över kom pappan hem.. Han kikade hockey o jag skulle packa med somnade?! Alltså suck så idag har jag MASSA att göra, väldigt väldigt stressigt! Hoppas jag hinner gå på marknaden en liten stund.. 
 
Så idag åker vi!! Helt galet, kan verkligen inte förstå det.. Ska bli helt fantastiskt! Åh!! 
Massa sol, bad, drinkar, god mat & solnedgångar. Kan inye bli bättre o kommer förmodligen inte vilja åka hem om En vecka.. Vi ska åka halv fyra iaf.. O innan massa saker som ska göras som sagt! Ha en fin vecka! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0