Vårt hjärta.

I tisdags på dagis så frågade " fröken" ( vad heter det nu för tiden? Pedagog? Förskolelärare?  ) hur som helst, om våran lilla kille alltid är så glad, han är tydligen glad HELA dagarna, ger slängpussar & kramar åt alla.. Tar i hand med kompisarna o hjälper dom.. Man blir ju väldigt lycklig i hjärtat & hela våra släkter är också så impade över hur glad han jämnt är! Plutti. 

Och så det här med mina säkert hundra ljuslyktor, ofta frågar folk hur vi kan ha massa sånt o blommor framme, o sanningen är att han aldrig rört dom, har inte tagit bort en enda grej sen han kom, då hade mitt hjärta brustit haha.. Inte ens när jag ställer fram nya snitt blommor vill han spana in dom, drssutom har vi egentligen aldrig sagt aj aj till det, han är bara totalt ointresserad av sånt! Jag skryter i princip ALDRIG om Noel, sånt tycker jag inte om men när andra människor påpekar allt sånt här påminns man o Blir stolt! & då skiter jag i att man inte ska skryta! 

Älskade unge! 



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska skryta ibland om den här fantastiska lilla killen!

2014-10-18 @ 08:12:27

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0