Dag 2

Jaha, andra dagen avklarad & Noel trivs som fisken i vattnet.. Jag finns inte ens, när han väl fått syn på mig så kan han komma o visa något men det är allt så jag ska åka därifrån redan imorgon, hjälp! Det här är ju så jobbigt för mig, men jag är så glad att han inte verkar bry sig, o dom sa det att det är så himla viktigt o faktiskt låta mormor&morfar, farmor&farfar eller andra nära att vara barnvakt redan i tidiga månader, även om vi haft barnvakt ytterst fÅ gånger så har han alltid varit van med mycket folk o aldrig någonsin varit blyg.. Och det underlättar ju verkligen nu.. 

Jag vill bara visa alla fantastiska porträtt bilder från bröllopet, snart! Även om vi hade väldigt tidspressat schema eftersom limousinen körde fel så blev det så många underbara bilder även om jag hade velat fota ännu fler! Apprå på bröllopet så var ju en av babblarna skaparna där, Davids brorsa och det är ju så kul tycker jag, Noel har älskat det sen tidig månad & alltså om vi längtar efter alllllllllla nya låtar nu, galet!! Tänker inte berätta hur många det blir hoho! Inte så svårt o gissa vem dada är heller? 

Nu fortsätter vi leka ute o sen måste vi städa! Och Noel bör ju vilja sova om en stund! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0