Dag 3.

Lämnade pluttis själv, vinkade hejdå & han vinkade glatt tillbaka, när jag kom tillbaka för o hämta var dom ute o fröken sa " titta noel där kommer mamma" men han tittade bara upp vinkade o fortsatte leka, och ville inte gärna gå hem idag heller.. När vi kom hem va han lagom trött, somnade halv tolv och vaknade 10 över 2, jag vaknade kvart i två haha. Men känner mig lite sjuk, ont i halsen o tung i kroppen.. 

Vilken dag & kväll fantastiskt väder, sitte ute i kvällssolen i linne & kikar på gårdagens bb medans Noel leker bredvid.. Btw, hur trött blir man inte på att saga har berättat i radio om vilka som åker ut när, vilka som är i final osv osv?!? Visst att hon blev lurad men ändå? O varför lyssnade jag? Suck! 





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0