Dag 4.

Lämnade pluttis vid nio, samma sak idag igen.. Har hunnit måla en massa här hemma & svärfar är här också o hjälper till! Jag ska snart åka o hämta mini, äntligen.. Man hinner MYCKET utan barn men fy sjutton vad jag saknar honom, snart har vi iaf en hel veckas semester ihop lilla familjen & det ska bli helt fantastiskt. Länge sen jag längtade så efter att få åka iväg.. Igår trönade pappan o vi lika så, tur att Noel är nöjd i vagnen så jag har tränings sällskap bland alla djur i skogarna, o han skrattar ihjäl sig varje gång det är dax för en löpning.. Känner mig så motiverad till träning igen, vill ju hinna gå ner några kilo till grekland, vågen visade iaf -2 kg på 1 vecka! Men jag är bra sugen på godis! Nä nu måste jag skynda till dagis,  sen ska vi leka o busa hela dagen & kvällen.. Det tråkiga med hockeyn är att vi träffar pappan väldigt lite, men jag kan ändå inte låta bli att vara världens lyckligaste med allt som komma skall! 


Vår nya belysning ! 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0