Onsdag.

Varje dag ser likadan ut i princip, lämna Noel på Dagis, jobba, hämta Noel på dagis, hem o förbereda middag, äta, hinna mysa med pappan innan hockeyn, myskväll o sen lägg dax.. Så därför känns det lite meningslöst o skriva om det.. Men om en vecka åker vi!!! Först ska vi gå en sväng på den årliga marknaden och sen bege oss till Arlanda, hoppas min hals är bättre då, vet inte vad för ihärdig jäkla bacill jag fått!!  Men ikväll ska vi följa med Jocke & Carolina på husvisning, saknar att totta på massa olika hus så ska bli kul o det verkar väldigt lovande.. Imorgon är jag ledig och ska hänga med bästis! Och på fredag ska vi på lundmyrs lagerrensning ! Lite variation, hela helgen består av jobb igen dock..

Imorse var vi iaf på hm VIP shopping, god frukost o lite shopping till mig! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0