Söndag!

Vi hade en perfekt kväll igår, massa goda kräftor o tillbehör, perfekt sällskap, spel o skratt! Tror vi kom i säng vid 1 tiden! Idag har vi hängt i soffan hela dagen med Emma, Fab är på match o jag o Noel ligger fortfarande i soffan, jag känner mig så deppig idag.. Noel är ju sjuk igen, o det är verkligen inte våran lille kille som vi har just nu, ännu en natt med knappt någon sömn, massa gråt hela morgonen, tack o lov 2,5 timmes sömn o nu grinar han iaf inte men mår ju ändå kasst! Och vem kan må bra själv då? Inte sovit på två nätter o att se sin lilla mini va så ledsen o dålig gör så ont i mig!! Ursch! Så det är vad vi gör idag & ikväll, tänkte åka o kika på sista perioden för vill ju se men jag har noll energi och Noel med! Så imorgon blir det inge dagis & vab sjukt ! Han har gått 2 jäkla veckor? Och är aldrig sjuk annars, trodde verkligen det bara va skrock om att barn blir såååå sjuka! Men nä! 


Kommentarer
Postat av: Joanna

De är hemskt, men kan inte annat än säga, välkommen till klubben. Första tre månaderna åkte Elsa på feber två ggr och magsjuka 4 ggr. Sen dess, fram till sommaren hade hon feber minst 3 ggr i månaden som varade i typ 2 dagar. De är sådär, med alla bakterier! Men de blir bättre :) hoppas han kryar snart.

2014-09-14 @ 19:49:54

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0