Bm besök vecka 38 (37+1)

Okej vecka 38, mini som legat o tryckt o tryckt där nere sen vecka 25 och nästan var helt fixerad för flera veckor sen har inte fixerat sig ännu, snarare flyttat lite uppåt.. Bm trodde inte den skulle vända sig men vill den så kan den ju fortfarande det.. Så det hoppas jag innerligt inte på.. Mitt järnvärde och blodsocker är fortfarande lite lågt men så får det va de sista veckorna, blodtrycket är iaf mycket bättre. 

Hjärtslag: 144 
Sf mått: 32,5 
Vikt: +6 kg 

Sf måttet ligger under kurvan, hela 3,5 cm mindre än med Noel.. Bm gissade på att det förmodligen blir en lite mindre bebis än storebror men absolut inte för liten.. Vi pratade om förlossningen o skrev in att jag hade hemska eftervärkar med Noel o eftersom dom i stort sett alla fall bara blir värre för varje barn så vet dom de o jag kan få bra värktabletter direkt, förra gången glömdes det bort lite o jag visste ju inget o fick klara mig på alvedon.. Hjälpte absolut ingenting. 

Sen skrev vi in att Noel hade gulsot, då kikar dom på det extra noga mem jag hoppas ju vi slipper.. Och att smärtlindring tar jag det jag vill, känner och hinner.. Hon var inte helt övertygad om att vi skulle ses nästa gång, dvs den 6:e maj.. Åh vad jag hoppas hon har rätt.. Hursom helst trodde hon absolut inte att jag skulle gå över mer än två dagar som med Noel.. Så håller tummar na! 

Magen i vecka 38 (37+0) 
Några av fotona Angelica tog igår. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0