Dreams

Inatt fick jag drömma om lilla i magen igen, alltså andra drömmen under hela graviditeten. Och sådär läskigt verklig. Fick inte se ansiktet den här gången dock, men om det var en pojke eller flicka syntes väl.. Senaste veckorna har jag bara tänkt på ett kön, det känns liksom bara som att sååå är det.. Min kvinnliga intuition och magkänsla.. Kul o se om den stämmer.. Mini vaknade lagom tills jag vaknade & fick hicka o har hickat hur länge som helst nu, svårt o somna då hihi.. Sen håller min förskylning i sig, snoret rinner eller ligger som ett tjockt lager o täpper till och halsen värker & hostan är hemsk på nätterna.. Men men, jag är såå nyfiken på dig vårt hjärta. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0