..

Idag är lite den dagen som känts tyngst gravid hittils, jag går som jag skitit på mig rent ut sagt och det gör ont.. Knyta skorna är hemskt! Sen är jag förskyld också, men annats mår jag ju bra så tänker inte klaga nu heller.. Jag tänker verkligen njuta dom här sista dagarna, 16 dagar kvar. Det är helt overkligt, o blir det de datumet jag själv tror är det ju mycket mindre än så.. Vi har ju helt sjukt många bekanta som ska ha barn, o bara sen igår har två små bebisar kommit.. Helt fantastiskt. Jag känner mig sådär känslig idag också, lämnade Noel satte mig i bilen, åkte o stor tjöt hela vägen hem typ.. Saknar honom redan & vill inte tänka på hur det kommer kännas på bb fleeeeera dagar utan honom. Världens finaste kille! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0