Last day.

Nu har jag jobbat min sista dag på ett tag, i vinter kommer jag jobba lite helger o fredagar dock men ändå! Helt galet! Känns så skönt! Även om jag inte ens känner mig gravid längre, och om ynka tre veckor är det beräknat att mini ska komma. Gärna tidigare, men är inställd på att gå över o det känns inte jobbigt alls med tanke på hur fantastiskt bra jag mår. Äntligen liksom. 

Jag har bundit sååå fina buketter idag, det kommer jag sakna.. När jag kom hem åkte vi o hämtade fabs bil som min farbror lagat, så nu ska den fixas till o förhoppningsvis bli såld så vi kan köpa ny.. Har varit väldigt säkra på en vit passat, vi är ju sjukt nöjda med passaten, perfekt storlek o stor baklucka men nu är jag helt såld på en vit Volvo V70 efter en bil vi kollat på.. Återstår o se.. Vädret då, jätte fint men sååå kallt eftersom det blåser storm hela tiden? Men vi hat hängt ute på tomten iaf, i veckan beställer vi virke till räcket o även så Fab kan snickra ihop ett bord.. Längtar, vill dock ha det inne haha. Men kanske flyttar in det sen. 

Vill liksom pyssla o fixa fint men vädret känns liksom inte riktigt där ännu, så tråkigt.. I helgen ska vi nog ta tag i o köpa studsmatta också, Fabian ska ju dock promt ha en från en trampolin butik för säkerhetens skull, o visst är det mycket bättre säkerhet på dom men ja.. 

Jim o pappa är här o leker med Noel, han är supernöjd. Sen blir det läggdags o vi ska kika Arne Dahl. Imorgon är sista avsnittet av jordskott, fattar inte hur jag ska klara mig utan det! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0