Mini.

Alltså vårt lilla hjärta, nästan hela tiden sen den här filuren börjat picka på mig har jag tänkt, alltså vad gör den? Små små försiktiga saker jag aldrig eller ja ett väldigt fåtal gånger upplevde med Noel i magen.. Först nu fattar jag att den hickar, o det är liksom mycket o väldigt ofta.. Jag undrar verkligen vad det beror på, någon som vet? Kommer den hicka utanför också? Så många funderingar.. Imorgon välkomnar vi vecka 38. Helt galet, nästa vecka är MAJ månad här. Kan inte riktigt förstå! 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Som jag förstår det får de hicka när de sväljer fostervatten, t ex i samband med att de övar på att andas :) Spännande att det snart är dags! :)

2015-04-21 @ 08:54:28

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0