Noel vs mini

På pricken samma vecka & dag. Är det inte helt galet egentligen att magformenm, sf måttet, måendet ja allt kan va totalt olika på samma människa? Jag börjar ledsna på att vara gravid nu, det är väl värken som gör det gissar jag, det kan ju bli många veckor till med värk o det känns inte så kul.. Jocke, Carolina o chili kom hit med mat ikväll o så har vi kikat fotboll.. Maten fick jag inte behålla men så länge man umgås o tänker på annat, försvinner smärtan för ett tag.. 

Noel var överlycklig som fick gå ut o gå med chili, han har tjatat rätt så mycket om det.. Sen pussades dom, han kramades, klappade mm. Lilla vän!

Jag har krupit ner i sängen precis o ska förhoppningsvis somna i tid o sova ut imorgon, åtminstone har vi ingen tid o passa, såå skönt! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0