Skit dag.

Jag har aldrig haft så ont som jag haft idag, har gråtit tillomed.. Kändes en aning bättre sent ikväll tack o lov. Mamma va här o sen kom Jocke o Carolina  förbi.. Imorgon är det skärtorsdag, Noel ska givetvis va en liten påskgubbe o jag hoppas jag får ta ett kort o visa, snacka om att min son inte går i sin mammas fotspår, joo han va en riktig linslus i början men det avtog kan man säga.. 

Vi ska ha brunch alla mammor, ska ordna fruktshotar imorgonbitti o massa annat gott ska vi ha. Sen kommer pappan hem tidigt o vi ska till Uppsala för o köpa köksskåp till tvättstugan.. Sen hem till Daniel, Louise o Filippa på middag. Så mysigt o en perfekt start på påskhelgen.. Nä nu måste jag sova om jag ska orka upp o hinna fixa med allt innan nio.. Sleep tight. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0