Söndag.

Vi sov till nästan halv elva idag, det har liksom Inte hänt på så länge.. Jag kissade nog åtta gånger från 2 till halv elva dock, börjar bli lite less på det o jag går som en anka o kan inte gå speciellt långt alls.. Sen åkte vi o handlade, hämtade Sänggaveln käkade lunch med Jocke o sen åkte jag för o pussas med min lilla älskade kille, men Nepp. Han hade inte tid med mig, klart det känns så skönt att han älskar o vara med min familj men lite pussar o kramat hade inte skadat.. Vi fikade o sen fick jag äntligen med mig honom hem o här jobbade grabbarna o Carolina o chili chillade i solen.. Islatte o njöt av det vackra vädret! Nu är plattorna lagda i tvättstugan så imorgon kan man väl säga att det blir klart med köksskåpet o det. Sen ska taket bara målas på ena sidan, men det gör jag nog imorgon.. 

Fab har börjat med räcket också o vi har bytt sänggavel & gjort fönstret med spegelglas och satt upp.. Sååå fint! Visar bild imorgon! 

Sen grillade vi iaf ihop alla o dom åkte hem vid halv nio tror jag.. Nu kommer Noel va hemma från dagis tills bebis kommer, det går både svinkoppor, vattenkoppor och scharlakansfeber.. Nu vill vi inte riskera att han får något, bebis kan faktkskt komma närsomhelst. Vilket påminner mig om att jag måste packa våra väskor och Noels.. Jösses! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0