This day

Ibland måste jag stanna upp o påminna mig själv om att jag är höggravid o faktiskt ska ha barn om 1,5 vecka cirka.. Det blir lätt fullt ös o det känns på kvällarna. Imorse gick en del av slemproppen, med Noel gick den fyra dagar innan han kom o så lite varje dag.. Men det kan ju ta veckor likaväl eller sätta igång direkt, det sist nämda hände ju dock inte. När Noel sov pysslade jag ihop en napphållare, ska göra fler sen, satte upp fjärilar i minis rum o sen kom pappan o vi åkte o handlade, Valborgs mat & studsmatta.. Lyckan i vår killes ögon när han äntligen fick hoppa går inte att förklara, precis som tårarna över att behöva sluta hoppa inte heller gör det. Jag vet vad vi kommer göra hela dagen imorgon. 

Nu ligger jag redan i sängen, lite molvärk o en jäkla foglossning såå det känns mest rätt, imorgon måste jag packa bb väskorna, stämma av minis väska, tvätta all tvätt och städa. Som sagt, höggravid var det ja. 

Minis nya fantastiska lilla kanin och fjärilarna. Dom syns dock mycket bättre på riktigt.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0