Torsdag.

Imorgon är det fredag, lääääängtar. Jag har precis vaknat, lilleman sover fortfarande o jag njuter av lugnet.. Vaknar alltid mellan kvart över åtta och halv nio, säkert gjort i två veckor.. 

Jag mår bra idag, visst molvärken e kvar men inget svidande i magen.. Peppar peppar.. Ska försöka äta snart o hoppas få behålla det.. Jordgubbar o ananas, det jag är sugen på nu så det får det bli.. Jag avvaktar till morgondagens bm besök, bara lillen mår bra så är jag lugn.. H*n börjar nämligen lugna sig med rörelser nu, såklart h*n rör sig o sparkar men inte dom där galna vändningarna. 

Jag undrar verkligen sååå mycket nu vem det är, innan har såklart undran varit stark men nu när vi verkligen kommer ses SNART undrar man ju ihjäl sig.. Idag sätter vi upp vaggan o sen är allt klart.. Fixade vagnen igår med bumperskydden & handtagssktdden, sååå mycket finare o bra skydd.. 

Nää Morgonmys med min sovande lilla kille nu. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0