Två veckor

Ligger vaken sen halv tre, så sjukt drygt men vet att jag hade såhär i slutet med Noel också så det kanske inte är så jätte lång tid kvar ändå? Till bf är det prick två veckor & 5 % ! Helt galet, snart är den här kanonkulan borta igen o vi har en liten bebis.. Jag vill helst veta NU vem som ligger därinne, vi har liksom inte ett enda killnamn som känns bra o bara två tjejnamn.. Stressande bara det.. O så nyfikenheten, tror det är därför jag sover sååå dåligt. 

Allas olika gissningar och våra egna.. Men men, snart vet vi ju. Men sista dagarna innan man vet känns som evigheter.. Och vi har ju så sjukt många bekanta som ska få o har fått barn så instagram kryllar av bebis bilder o det liksom strålar lite extra neråt varje gång jag ser en.. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0