Valborg.

Jösses, Valborg är här. Ja tiden går fort. Min förskylning blir bara värre o värre, näsanr helt täppt, halsen brinner, öronen kliar, huvudet värker och varje gång jag hostar värker hela magen, ryggen och fogarna.. Såhär orkar jag aldrig en förlossning så hoppas mini vill stanna! 

Vi ska bara fixa massa inför kvällen idag, och bb väskorna såklart.. Får inte glömma.. Sen ska Fab besiktiga bilen o vi handla de sista.. 

Sen är jag redo för att säga tack o hejdå till april, shit maj som vi lämgyar efter så är äntligen här.. Fab fyller år också & så har vi våran årsdag, 7 år. Helt galet! 


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh, Thyra å Miliam ska oxå få en studsmatta 👏

Svar: Myyyys!!!! Vi ska sätta upp skyddsnätet idag 🙈🙏
izabella Åkerlund

2015-04-30 @ 08:39:35

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0