Vecka 36. ❥ bm besök

Okej, vaknade imorse o mådde ännu värre.. Kom knappt iväg till dagis o när jag väl kom hem igen pressades tårarna ut.. Sån jäkla värk i mage o rygg, trycket ,svidandet, o så en kräkning på det. Ringde mvc Som beordrade mig att komma in, såhär ska man inte må i slutet..  Så tog mig dit, lågt blodsocker, lågt blodtryck, lågt järnvärde men urinprov bra.. Så inga tecken på havandeskap.. 

Mätte mini som visade ett sf mått på 31, dvs 1 cm mer än sist. Fortfarande under kurvan o 3 cm mindre än Noel i exakt samma vecka.. Huvudet är neråt och fixerat, men fötterna sparkar rakt upp på magsäcken vilket kanske resulterat i att jag spyr.. Men allt annat kunde hon inte ge svar på, så om det inye släpper blir det förlossningen.. Just nu har det blivit värre sen tidigare idag. Så svårt o förklara smärtan också.. 

Lillens hjärtljud låg på 190, skyhögt o jag fick sitta ner o vänta o ta det helt lungt i 30 minuter o lyssna igen.. Då hade det tack o lov gått ner till 156-162 men hjärtat blir lätt stressad tydligen.. 
Så är ordinerad VILA nu så bebis stannar ett tag till. Men tror ändå det blir ett besök på förlossningen.. 

Hann hem o vila en stund, sov 35 minuter o när jag vaknade nådde jag bra o blev överlycklig i 1 minut sen kom det tillbaka.. Jag vill helst bara gå under jorden nu, det gör verkligen fruktansvärt ont.. En del värkar känns som värkarna under förlossningen med Noel, dvs väldigt starka.. Det trycker neråt mycket o ofta, o får springa på toa OFTA o göra nummer två.. 

Är det magsjuka borde jag ju känna annorlunda tycker jag, nä det är inte magsjuka. Bm tyckte min mage var liten också, chockande. 

Dagens mage! 
Tack till er som hört av er o frågat hur jag mår. Fina vänner! ❥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0