Helg!

Torsdag och iomed det tog pappan helg o vi med! Han va på kurs i Stockholm idag så vid 1 åkte vi in till Danderyd o hämtade honom, alltså känslorna av att befinna sig utanför platsen man födde sitt första barn på, den går inte att beskriva. Det känns ju som igår. 

Sen hängde vi i Täby C, köpte bla en glödlamps slinga o lite annat! Sen åkte Fab & Noel på hockey träning, såå lycklig liten kille som får hänga med där! Mio var mega ledsen ikväll o spydde rejält två gånger så nånting står väl inte helt rätt till. Sen tok däckade han! 

Annars då, Mio kan sitta själv några sekunder o dom blir fler o fler för varje dag o det känns liksom inte bra!! Våran lilla bebis, snart sitter han, kryper o går! Såklart blir jag överlycklig över varje framsteg han gör även om jag bara stoppa tiden i några år! 



Och äntligen lyckades jag klippa Noels kalufs, hans hår är såååå tjockt o jag har alltid fått klippa det tills för nån månad sen, men nuuu så! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0