Måndag

Helgen har varit fullproppad, vi hade en grym kväll på grönan i fredags med Ledin framför oss, vi startade med några kalla hos Sofie o Dennis o sen vidare.. En för jäkla bra kväll helt klart! Sen har vi hängt i rånäs, solat o badat non stop typ o tränat.. Igår kväll hade jag fotojobb o sen hem för att sova, jag fick migrän o Fab åkte ju till jobbet imorse efter 8 åtta veckor hemma, Noel skulle börjat dagis idag men det är nog konstigt son det är att pappa inte e hemma så fick gå upp åtta imorse o ringa o säga att han får mysa med mig o lillebror en vecka till!  

Iomed att Fab börjar jobba idag börjar även skärpningen med mat ordentligt, veckan som varit har jag egentligen bara tränat, har ätit o druckit exakt vad jag vill o ändå tappat 3 kg 🙏🏻 men nu så, semestern är slut. 

Mio har precis vaknat o Noel sover som en stock, tur att vi struntade i dagis med andra ord! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är ju sååå jäkla söt!

2015-08-24 @ 22:41:28

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0