Måndag!

Igår morse hade jag en gravidfotografering, sen åkte vi till rånäs för 70 års kalas för min mormor. Hon fyller i november men ville ha det ute hos mina föräldrar. Jag styrde fördrinken. Innan vi åkte hem passads jag på att fota Mio i solnedgången, jag har ju flera söta stickade djurdräkter som nästan e för små så fick passa på.

Idag började Noel på dagis o klockan ringde 08:00, lite stressigt men med två morgontrötta barn & mamma såå blire så.. Dessutom va Mio vaken från 2 till 6 imorse, alltså.. 

Noel har ju vatit hemma 14 veckor så va lite orolig över hur det skulle gå med ny förskola, nya pedagoger o kompisar. Men han sprang in, hans gamla kompisar sprang fram till hobom o han kramade dom o sa " ja saknat er" så jäkla söt! Han hade inte tid att följa med mig o lillebror in o kika runt o hänga in hans saker o det men de såg jätte fint ut o blir nog hur bra som helst. 

Sen skulle vi åka o någon hejdå kram hade han inte heller tid med utan en släng puss o ett hejdå rop fick duga. Buhu! Jag o Mio gjorde om hans luftballong o sen en stående variant till Noel! Handlade i Norrtälje o sen somnade Mio kvart i ett i vagnen o kvart över var jag tvungen o väcka hobom för att hämta storebror. 

När pappan kom hem blev det wok, sen satte vi upp hängstolen lagom tills sommaren är slut men där har Noel hängt ikväll, Mio också en stund.. 

Mio sover sen halv åtta o jag ber om en bättre natt inatt.. Noel sov middag på dagis o det gör han typ inte längre o det märks ikväll, vill inte sova! Fab har tränat o nu ska väl hela Sverige se ph, Fab somnade med Noel så kikar lite men nää kommer inte följa! 



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Har följt din blogg i många år men glömde nyligen bort den under några månader. Jag ser att du fått en helt fantastisk son till. Stort grattis.
Är du gravid igen? Det står ju nämligen att det är 113 dagar tills nästan barn kommer och ville bara veta om det stämmer. :)

Svar: Hej! Åhh vad kul, tack!! 💕 nej det stämmer inte, har glömt ta bort den där räknaren o ser den inte själv då jag aldrig går in på datorn 😅 får åtgärda det 🙈
izabella Åkerlund

2015-09-01 @ 20:07:42

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0