Fjärde Advent!

Okej, det är julafton om 4 dagar, fyra? Helt galet! Igår morse åkte jag o Noel till Norrtälje, hämtade ut massa paket, handlade mat, va ner på stan, o köpte en korg till julgranen. Sen hem till de andra killarna & åt frukost o sen klädde vi granen, så mysigt! 

Sen väntade lilla julafton hos killarnas farmor, himla mysigt o fina julklappar! Noel fick en målvakts hockey klubba & en bilbana, Mio en nalle, elodie Details kanin & mina mästerverk bok! Sen drack vi varsin alkoholfri passionsmojito till en gång i Phuket! Idag åkte vi ner på stan o ordnade de sista julklapparna, sen packade vi ner köket o började ta bort överskåp..  Mamma o pappa kom förbi också. Nu har vi landat i sängen o jag måste verkligen sova, tre dagars jobb väntar o jag kommer vs utan killarna från morgon till kväll! Blä! 


Noel fick en bilmatta i dagens adventspaket så där hänger vi nu!

Kommentarer
Postat av: Malin Hedman

Hej! vad har du för kamera och objektiv? =)

Svar: En canon 7D & ett canon 50 mm 1.4 usm objektiv 😘
izabella Åkerlund

2015-12-22 @ 11:01:39
URL: http://malinhee.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0