Tisdag!

Snön har kommit & det är sååå himla fint ute, igår lekte vi i snön en stund o tog vara på snön. Sen kom Jocke & Carolina med julklappar o fikade & sen åkte jag o Marika o handlade nyårsmiddagen. Idag har jag jobbat & mötte fabian i dörren som skulle o träna, dom har dragit en hel del el idag & flyttat fläkten. Jag har rivit alla tapetskarvar o spacklat & sen myste vi i soffan med gottis som vi visserligen knappt åt av, typiskt mig o bli sugen o efter tre chips vill jag inte ha.. O nu är det 50 shades på tv jag bara måste se klart! Jag ska upp tidigt imorgon, vi har BVC besök innan jobbet o sen ska jag hem o lämna Mio innan jag åker! 

Imorgon kommer vårt kök o jag ska slipa o börja måla när vi kommer hem. Målaren hade tyvärr inte tid o därför får jag göra allt sånt tråkigt, hade ställt in mig på o slippa men! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0