70%

70% har gått, lämnar vecka 28 idag o välkomnar 29 imorgon.. Det gick bra hos bm, hade gått ner 0,5 kg sen sist så nu står vågen på 3,5 kg sen plusset. Tack o bock. Mins järnvärden var inte helt bra så får pina i mig och bli hård i magen helt enkelt.. Annars låg SF måttet prick på kurvan, hjärtat slog 138 slag & huvudet ligger kvar där nere, förmodligen är ryggen utåt också o därför känner jag inga tydliga hårda sparkar utan mer bök eftersom sparkarna sparkas inåt.. Vi pratade halsbränna o sjukskrivning men jag kör på o hoppas på beviljad gravpeng i mars.. Annars blir det sjukskrivning då.. 

Sen hämtade jag hjärtis på föris & så myste vi i soffan till en film innan pappan kom.. Sen har jag sytt klart hjärt vimpeln, jösses vilket skit göra för hand men den blev såå fin.. Ska dock ändra den lite.. Pappan åkte på träning vid sju o då somnade Noel, jag ligger kvar bredvid o orkar inte flytta mig haha. 




Kommentarer
Postat av: Stella

Kan du inte visa/förklara hur du gjorde den? :)

2015-02-16 @ 20:44:09

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0