Den där våren

När hoppet hade tänds om vår, kom vintern så lagom tillbaka.. Noel var överlycklig över att få ta fram skyffeln igen, jag mindre glad som fick skotta, har efter det haft sjukt ont i magen hela dagen o kvällen.. blä.. Vi åt iaf en ljuvlig frukost imorse, nutella knyten med jordgubbar & hallon, succé. Sen har jag o Noel verkligen bara myst. Pappan & laget vann matchen på Gotland och är nu klara för division två, vi är så himla himla stolta här hemma o önskar att dry hade skett på hemmaplan.. Dom är påväg hem från Nynäshamn nu men ska ut o fira i Norrtälje så får väcka mitt hjärta sent för o hämta hem pappan sen.. Vad gör man inte. 

Imorgon fyller Noels morfar år, så vi ska dit o fira honom, Noel kommer bli så glad, det var ju några dagar sen han träffade alla. Jag ligger med min magvärk o grubblar, över allt egentligen.. Vissa dagar är inga bra dagar som gravid, när man gråter för allt. Idag är en sån dag, men jag gråter för bra saker också spm när Noel kissade på pottan idag igen, löjligt lyckliga tårar. Egentligen är tårar väldigt bra tycker jag. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0