Den känslan

Vet ni, efter såå lång väntan, på torkning, hantverkare, hantverkare som kommer, fuskar & gör ett uselt jobb, få ta tag i det själva, riva, slipa, spackla, slipa, riva ännu mer, spackla slipa, måla, riva, spackla & slipa igeeeen.. Måla två färdiga lager, måla tak & taklister, städa bort allt byggdamm, lägga in golv och städa & torka rent.. 

Vet ni hur lättad jag känner mig, hur stolt jag är över mig själv, Fab och Noel.. Och jag blir såååå glad av att få höra hur duktig jag varit, är trotts allt gravid i 28:e veckan.. Tack snälla ni som påpekar det för mig. Imorgon ska Fab sätta upp taklister och socklar o sen är det bara börja inreda för mig. Nu blir det ju rätt snålt med saker & opersonligt tills vi vet kön, men känns bäst ändå. Då hinner jag fundera länge. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen en eloge.. Så snabba & duktiga!

2015-02-11 @ 09:22:25

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0