Färdigt!

Nu är bebisens rum helt klart, Fab satte upp lister, socklar & åkte o tränade.. Jag o Noel skruvade ihop byrån o pallen, lagade middag o åt o sen kom pappan hem o satte upp gardinstänger & sänghimmel.. Sen fixade han golv listen vid öppna spisen, äntligen.. Och det blev sååå fint.. Nu ska jag bara betsa den vit. Basse hat varit här också så Noel somnade nöjd på nån minut.

Jag o mina hormoner har gått bananas ikväll, gråtit o tyckt att det känts skit med att bebis ska få det här stora fina rummet o Noel ha ett mindre, så rädd att han ska bli svartsjuk o ledsen.. Frågat flera gånger om dom ska byta rum men nää bebis, får jag till svar.. O han har lekt där inne massa o det känns ju bra.. Dom får ju leka i varandras rum hur mycket dom vill tills den ena säger ifrån 🙈 men det blir sådär jobbigt ändå,  nu ska jag bara suga på vart björk klädställningen ska sitta, om byrån ska stå där den står osv osv.. Visar bilder imorgon när ljuset är bra. Godnatt.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0