Friday.

Idag ringde klockan halv åtta, vi ska iväg o sen handla.. Väldigt trött kille, vi åkte ju på matchen igår o Noel va jätte trött redan sex så tänkte att det skulle bli perfekt o somna i bilen halv sju, men dum som jag var berättade jag ju att vi skulle på hockey o då blir det oftast såhär, hämtade Emma i Söderhall o så hejade vi fram pappa o grabbarna till vinst, spännande match med mycket känslor på läktarn, alltid lika kul tycker jag haha. Åtminstone när vårt lag vinner.. Noel fick hänga med grabbarna i omklädningsrummet o det är ju höjdpunkten för honom, sen kanske han skulle somna i bilen men näääj, så väl hemma somnade han direkt o är väl därför trött idag.. Igår pratade vi om att han ska gå ner till 15 timmar i veckan from mitten på mars.. Det betyder två månader kvar till bebis kommer, o det känns så bra att få ha honom hemma, vill njuta fullt ut av bara honom sista tiden, men dom tyckte det var tråkigt på föris såklart.. O han älskar ju att vara där men 15 timmar räcker gott o väl tycker jag.. Om 3 veckor är det verkligen bara två månader kvar tills vår lilla kommer.. Har fortfarande inte drömt en enda dröm om förlossningen, drömde massa sånt med Noel.. Jag kan ligga vaken på nätterna o grubbla på om det är en liten tjej eller kille, en pers måste jag säga att den här tiden varit.. 

Appråpå det så kommer det upp ett gissa datum, kön, vikt längd osv inlägg de närmsta dagarna & som sist så får den som kommer märmst en biobiljett. Lite svårare den här gången med kön också hihi. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0