Halsbränna

En fullspäckad dag, vi fick med oss krokar, handukshållare, Toahållare & golvbrunn till toan. Byrå till bebis, nya hög glans luckor till tv bänken då dom utgår o reades ut.. Sen middag o mello mys med vänner, så gott o mys! 

Nu är vi hemma o Fab byter luckorna, ivrig javisst.. Imorgonbitti ska jag fota gravidfoto, sen hem o hämta lilleman, lämna han hos mormor o morfar, fota dop o sen på hockey match.. Efter matchen fira fabians mormor.. Sen hoppas jag hinna klart i rummet så det bara är att börja måla på måndag.. Såååå ivrig nu.. Men är bara att fabian måste flytta allt golv så jag kommer åt. 

Alltså hjälp, den här halsbrännan tar död på mig, vänster sida, det bränner konstant och upp i hela örat när jag sväljer.. Nästan så jag kan börja gråta, ska köpa tabletter på Apoteket imorgon.. Vet att dom hjälpte lite med Noel, mem då var det ju som sagt bara 3 veckor kvar tills han kom ut också.. Någon annan med tips? Sitter o dricker massa mjölk som jag egentligen hatar! Men vad gör man? HEMSKT! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0