Lördag.

Igår skulle vi ha haft halv åtta kväll, men pga av massa sjukdom blev det inställt. På dagen fotade jag ett väldigt ovanligt foto uppdrag, lättklädd brandman.. Men det var kul det med i kylan.. Sen handlade jag o lilleman o sen somnade han o jag fortsatte i rummet.. Sen åkte pappan på träning o sen fredags middag, fångarna o sen läggdags för killarna.. Så jag kikade på film i min ensamhet till kvart i ett.. 

Imorse gick jag upp i tid, ja halv nio är väl inte i tid för många, särskilt inte småbarns föräldrar, men vi har alltid haft lyxen att Noel aldrig vaknat innan det.. Så jag slipade klart allt i rummet, fick sköna blåsor i handflatorna på köpet.. Nu är det lite lite kvar där Fab inte flyttat golvet o sen ska det dammsugas sen är jag redo för att börja måla! 

Nu ät vi på väg till rånäs för kalas, sen vidare till Uppsala för handling o sen myskväll med vänner.. Ska fira Daniel & Louise i efterskott då deras fest blev inställd i snö kaoset.. 



Kommentarer
Postat av: M

Losec! Räddade mig!

2015-02-10 @ 10:12:07

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0