Måndag.

När pappan kom hem igår kändes det sådär helt igen, jag är verkligen inte bra på att vara ensam & utan honom.. Han är liksom hela mitt liv, o även om han är borta större delen av tiden så kommer han alltid hem o sover med oss, det är just den biten jag inte vill vara utan.. Nu åker han bort på fredag igen på kryssning o firar med laget, men sen så.. Sen är det slut på hockey ett tag & det ska bli så skönt särskilt när vår lilla kommer till oss.. Noel vaknade imorse & sa, " mamma, min pappa" 

Jag drömde sjuka, hemska drömmar inatt igen, men fortfarande ingenting om graviditeten, har inte ens någon mage i drömmarna.. Lite läskigt.. Nu har ju tre av mina vänner drömt att vi får en tjej också, det gör mig ännu mer säker på pojke haha. Åh jag vill såå gärna träffa dig nu, få se vem du är. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0