Måndagen

Ja, när jag hämtat lilleman så skottade jag av hela altanen från snö, helt sjukt mycket och tung snö.. Vi har aldrig skottat där, det gav resultat ikväll har sååååå ont.. Sen fick pappan skotta infarten, sen tacos &sen åkte pappan på träning.. Då kom Noels mormor & morfar o hade köpt superfina vantar & mössa. Lek & fika och när dom åkte vid nio somnade Noel direkt.. Sen kom pappan och vi kikade på filmen min såkallade pappa, sjukt lång och seg film men ändå bra ur handlings perspektiv.. Vår lilla i magen har sparkats, men det är verkligen en lugn bebis, fabian måste verkligen  ligga länge för o känna, o det syns ju inget eftersom den sparkar så långt långt ner.. Tänk att det kan vara så olika.. I filmen så var det en förlossning och en liten bebis som föddes o mina tårar rann, helt galet att vi ska föda barn om tre månader! Våran andra skatt.  Något som är nästan lika kul som mina onda fogar är halsbrännan, alltså,. Det gör sååååå ont och så mycket, har tvingat i mig mjölk idag men imorgon går jag till Apoteket o köper tabletter, fått nog redan.. Ops, klockan blev visst halv ett. Dax o sova!



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0