Onsdag

Jag är inne i en helt sjukt jobbig period, jag är sååå trött.. Imorse tog priset, hade bestämt att gå upp i tid för o slippa stressa men som alla andra mornar den här veckan har ögonen knappt gått att öppna o somnar om på 1 sekund, typ 15 gånger.. Idag minns jag inte ens att klockan ringde, Noel sover ju så blir ju inte lättare precis.. Jag har alltid varit morgontrött men inte i närheten av det här, förut blev jag pigg så fort jag Gick upp men inte nu.. 

Så jäkla jobbigt.. Men men nu är det onsdag o jag drömmer om fredag.. 
Igår åt vi lunch med Noels morfar & fikade semla.. Gick o matade fåglarna som var jätte kul tills alla fåglar blev väldigt närgångna, haha tillomed jag blir ju rädd! Svinkallt ute också brr. Sen när pappan kom hem åkte vi till upplandsväsby med Jocke o Carolina o köpte klinker o kakel, tog såå lång tid för att det inte fanns någon personal så vid 8 kunde vi äntligen åka o äta, sen var vi hemma efter halv tio o när dom åkt slocknade jag o Noel i sängen i bums! Och sov alltså i drygt 10 timmao är ändå super trött? Ursch. Lite jobb o sen hem o slänga mig på soffan. 🙏 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0