Sömnlöst

Som jag anade när Noel somnade sex så skulle han vakna tidigt idag, däremot vaknade han vid tre lite väl tidigt, men har legat o viskat, pussats, kramats o myst i 45 minuter o sen somnade han om, så det var bara mysigt även om jag inte kunde somna om sen, halsbränna & FÖR mycket tankar.. Jag tänker verkligen konstant på vem som ligger i magen, vem det är som sparkar sååå försiktigt.. Undrar om den lilla kommer vara lika lugn utanför som innuti, när den tänker komma, osv osv. Känns som jag kommer bli helt galen snart.. 

Tätskiktet i badrummet blev klart i helgen, och det blev tydligen sååå bra det bara kan bli. Så imorgon ( tisdag) ska vi åka o köpa kakel o klinkers förmodligen.. Det känns inte så långt borta nu. Majs välja duschvägg, takdusch & blandare bara.. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0