This day

Efter jobbet hämtade jag lilleman, sen hämtade vi pappan som varit på akuten.. Sen hem o fixade middag o så kom Jocke o käkade o sen började han sätta plattor i badrummet, en bit på väg.. Jag tror att vår lilla börjat lägga sig vid bäckeningången nu, det trycker på för jäkligt från o till i bäckenbotten, inte skönt. Det betyder ju att den gör sig redo o from första maj får den gärna komma, det är verkligen fortfarande en väldigt lugn bebis.. Sparkar o rör sig väldigt mycket & ofta men så försiktigt, inte fått en enda ond spark än o absolut inga svårigheter o sova pga det..  Och jag hat ju i princip bara haft godis som craving, med Noel var det sura frukter, aningen bättre men nu jag är i princip bara sugen på frysta pommes & så godis då & jag är absolut INTE någon godis människa i vanliga fall.. Jag börjar känna mig ganska säker på vem som ligger där inne, eller ja magkänslan då.. Men tänker inte dela med mig av den längre hihi. Hur kommer det sig att man tar sig friheten att kommentera en gravidmage hursomhelst? Min mage ligger exakt som den ska, jag har gått upp 3,5 kilo på 30 veckor så Ehh ge fan.. Oavsett vad msn tycker.. Nää trötta mamman somnar snart, galet.. Ville ju se jordskott ikväll med men jaja.. 

Jag somnade visst o vaknade nu pigg & med den värsta tänkbara halsbrännan, skulle vilja sova ut länge o bara mysa med mina killar, snart är det en till som kräver uppmärksamhet.. Vill passa på att bara ge dom den.. Älskade fina fina familj. Tänk vilken fantastisk storebror du kommer bli! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0