Tisdag

Jag kan inte sova sen nån timme, o det eviga vridandet gör mig galen så gav upp.. Jag hann slipa, spackla, slipa & måla en färdigstrykning i rummet, sen kom pappan o vi åkte till nånö med Sebastian o Carolina o firade killarnas mormor, himla trevligt med smötgåstårta. Sen lämnade vi pappan på träning o Noel somnade tjugo över sju, då passade jag på att måla taket o det är väl därför jag inte kan sova gissar jag, jag ska måla sista gången på väggarna idag o sen är det klart med målning, spackling o slipning.. O nu ser det bra ut, vääääldigt vitt bara.. Och jag har ju köpt så fina VITA gardiner dit, det går inte haha, får ha dom i ett annat rum. Blir bättre sen när vi vet vem som döljer sig där inne o kan tapetsera.. 
Lääääängtar! Vill ha Maj nu, åtminstone april. Så ikväll ska vi börja lägga in golvet!!! Alltså åh! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0